Urząd Gminy Godów

godziny pracy urzędu:
Pn: 7:00 – 17:00 ; Wt – Cz: 7:00 – 15:00 ; Pt: 7:00 – 13:00
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów
tel.:
+48 32 476 50 65
fax:
+48 32 476 51 00
Strona główna/Aktualności/Dodatek osłonowy w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej

Dodatek osłonowy w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej

10 Stycznia 2022

W celu zrekompensowania wzrostu kosztów energii elektrycznej, cen gazu i żywności, w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej, wprowadzony został dodatek osłonowy. Jest to wsparcie dla obywateli, na które przeznaczone zostaną ponad 4 mld zł. Wsparciem objętych zostanie blisko 7 milionów gospodarstw domowych w Polsce, których przeciętne miesięczne dochody nie przekraczają 2100 zł w gospodarstwach jednoosobowych lub 1500 zł na osobę w gospodarstwach wieloosobowych. Jeśli wniosek o dodatek osłonowy złożony zostanie w terminie do 31 stycznia 2022 r. - wypłata dodatków zostanie realizowana w dwóch równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia.

Osoby, które nie złożą wniosku do końca stycznia, nadal będą mogły to zrobić, jednak nie później niż do 31 października 2022 r. W tym przypadku wypłata 100% dodatku zostanie zrealizowana do 2 grudnia 2022 r.

Dodatek osłonowy będzie wypłacany przez gminy, w ramach dotacji z budżetu państwa. Zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Godów mieszkańcy Gminy Godów będą mogli składać wnioski o wypłatę dodatku osłonowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Godowie, tel. 32 472 77 33.

Wzór wniosku dostępny jest poniżej.

Więcej informacji na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pomoc społeczna
doc 2022-01-10 Wzór_wniosku_o_dodatek_osłonowy.doc
ilość pobrań: 465
Wzór_wniosku_o_dodatek_osłonowy.doc 115.5KB -

do góry