Urząd Gminy Godów

godziny pracy urzędu:
Pn: 7:00 – 17:00 ; Wt – Cz: 7:00 – 15:00 ; Pt: 7:00 – 13:00
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów
tel.:
+48 32 476 50 65
fax:
+48 32 476 51 00
Strona główna/Aktualności/Informacja o wyłączeniu platformy SEKAP z dniem (..)

Informacja o wyłączeniu platformy SEKAP z dniem 31.12.2021 roku

16 Czerwca 2021
Informacja o wyłączeniu platformy SEKAP z dniem 31.12.2021 roku


Informujemy, że zgodnie z Uchwałą nr 2934/196/VI/2020 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 16.12.2020 r. została podjęta decyzja o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r.
Jednocześnie z dniem 01.12.2021 r. zostanie wyłączona możliwość przesyłania wniosków do Urzędu przez użytkowników Platformy SEKAP.
W związku z powyższym od 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, tzn. nie będzie możliwości wysyłania ani otrzymywania pism, jak również nie będzie można zalogować się na skrzynkę kontaktową.
Zostały przygotowanem wytyczne/instrukcje dla użytkowników platformy SEKAP m.in. dotyczące pobrania pism znajdujących się na skrzynkach kontaktowych.
Szczegółowe informacje, opracowane instrukcje, wytyczne dotyczące wygaszenia platformy SEKAP będą publikowane na stronie e.slaskie.pl w zakładce "SEKAP".

 

do góry