Informacja o wyłączeniu platformy SEKAP z dniem 31.12.2021 roku
16 Czerwca 2021
Informujemy, że zgodnie z Uchwałą nr 2934/196/VI/2020 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 16.12.2020 r. została podjęta decyzja o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r.
Jednocześnie z dniem 01.12.2021 r. zostanie wyłączona możliwość przesyłania wniosków do Urzędu przez użytkowników Platformy SEKAP.
W związku z powyższym od 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, tzn. nie będzie możliwości wysyłania ani otrzymywania pism, jak również nie będzie można zalogować się na skrzynkę kontaktową.
Zostały przygotowanem wytyczne/instrukcje dla użytkowników platformy SEKAP m.in. dotyczące pobrania pism znajdujących się na skrzynkach kontaktowych.
Szczegółowe informacje, opracowane instrukcje, wytyczne dotyczące wygaszenia platformy SEKAP będą publikowane na stronie e.slaskie.pl w zakładce "SEKAP".