Urząd Gminy Godów

godziny pracy urzędu:
Pn: 7:00 – 17:00 ; Wt – Cz: 7:00 – 15:00 ; Pt: 7:00 – 13:00
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów
tel.:
+48 32 476 50 65
fax:
+48 32 476 51 00
Strona główna/Aktualności/Szukamy kandydatów na stanowisko Podinspektora ds. (..)

Szukamy kandydatów na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji liniowych (umowa na zastępstwo)

12 Maja 2025
Szukamy kandydatów na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji liniowych (umowa na zastępstwo)

Urząd Gminy w Godowie poszukuje pracownika na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji liniowych (umowa na zastępstwo).

 

 

 


1. Warunki pracy i płacy na danym stanowisku

a) wymiar czasu pracy - pełny etat
b) miejsce pracy - Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 63 oraz teren Gminy Godów,
c) warunki pracy - praca w terenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, na piętrze budynku, w pomieszczeniu wieloosobowym. W środku budynku znajduje się podjazd tylko do poziomu parteru, który umożliwia komunikację dla osób niepełnosprawnych ruchowo, brak podjazdu i windy na wyższe kondygnacje budynku. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
d) praca od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy, tj. poniedziałek: 7.00-17.00; wtorek, środa, czwartek: 7.00-15.00, piątek: 7.00-13.00
e) planowane zatrudnienie: od 01 czerwca 2025 r. do 30 kwietnia 2026 r.
f) proponowane wynagrodzenie zasadnicze: od 5.300,00 oraz inne składniki wynikające z odrębnych przepisów.

2. Wymagania niezbędne (formalne)

a) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - tj. Dz.U. 2024 poz. 1135)
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku,
e) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
f) wykształcenie średnie i 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,

Wymagania dodatkowe:
a) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy - Kodeks Postępowania Administracyjnego,
b) predyspozycje osobowościowe:
- staranność
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.

3. Główne obowiązki:
a) opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,
b) przygotowanie zadań inwestycyjnych, polegających na zlecaniu opracowania dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
c) przygotowanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji,
d) realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
e) zawieranie niezbędnych umów na opracowanie dokumentacji projektowych, realizację zadań inwestycyjnych, prowadzenie nadzorów inwestorskich i obsługę geodezyjną,
f) koordynowanie realizowanych procesów inwestycyjnych na terenie gminy, współdziałanie w tym zakresie z inwestorami zastępczymi,
g) utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z gospodarka drogową,
h) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji inwestycji realizowanych przez referat,
i) dokonywanie przeglądów zakończonych inwestycji,
j) współpraca ze związkami międzygminnymi w zakresie realizacji zadań,
k) współdziałanie z Referatem Finansowym w zakresie wprowadzania środków trwałych do ewidencji po zakończeniu i rozliczeniu zadania inwestycyjnego,
l) realizacja zadań w zakresie budowy nowego oświetlenia ulicznego w trakcie budowy dróg. oświetlenia w ciągu dróg oraz sieci uzbrojenia terenu,
m) współpraca z Radami Sołeckimi w sprawach realizacji zadań planowanych do wykonania ze środków sołectw,
n) współpraca z zarządcami sieci przebiegających przez teren Gminy w sprawach stanu technicznego i bezpieczeństwa dróg,
o) w zakresie transportu zbiorowego osób - prowadzenie spraw związanych z transportem zbiorowym i infrastrukturą przystankową,
p) ustalanie miejsc postojowych,
q) współpraca z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa drogowego,
r) organizacja zimowego utrzymania dróg gminnych i współpraca z wykonawcami nad realizacją zadania,
s) w ramach porozumień ze Starostwem Powiatowym uczestniczenie w realizacji inwestycji na terenie Gminy w zakresie dróg, chodników itp.,
t) przygotowywanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej,
u) udział w pracach komisji: przetargowej oraz dotacyjnej.

4. Wskazanie wymaganych dokumentów:

1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie - załącznik nr 3,
3) oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B
10) kserokopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na czas ich ustawowej archiwizacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt, a w razie zatrudnienia - w celu realizacji obowiązków pracodawcy związanych z zatrudnieniem, opatrzone własnoręcznym podpisem - Załącznik nr 1,
12) oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych - Załącznik nr 2,


5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów

a) oferty należy kierować na adres Urzędu Gminy (44-340 Godów, ul. 1 Maja 53) lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Stanowisko podinspektora ds. liniowych - zastępstwo” - w terminie do 19 maja 2025r. do godz. 17.00
b) po weryfikacji informacji zawartych w złożonych dokumentach osoby spełniające wymagania zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
c) data oraz godzina rozmowy zostanie potwierdzona telefonicznie,
d) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-32) 47 65 065 wew. 28,11, 24
e) w związku z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informuję że na stronie BIP Urzędu Gminy Godów w zakładce „Menu przedmiotowe” znajduje się zakładka „SYGNALIŚCI”, która zawiera informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych pn. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Gminy Godów.

Sekretarz Gminy Godów
mgr Brygida Dobisz

Kategoria: Powiązane pliki [3]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2025-05-12 Zał. nr 1 oświadczenie dane osobowe pracownika.pdf
ilość pobrań: 40
Zał. nr 1 oświadczenie dane osobowe pracownika.pdf 95.07KB zobacz
pdf 2025-05-12 Zał. nr 2 oświadczenie RODO.pdf
ilość pobrań: 49
Zał. nr 2 oświadczenie RODO.pdf 135.19KB zobacz
pdf 2025-05-12 Zał. nr 3 Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf
ilość pobrań: 36
Zał. nr 3 Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.pdf 148.77KB zobacz

do góry